اجرای طرح تفسیر کوتاه در کانون دارالشفاء زارچ
درماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری درالشفاء زارچ طرح تفسیر کوتاه را اجرا نمود .

این طرح در راستای ارایه مفاهیم و نکات تفسیری جزء یک قرآن و بهره مندی عموم مردم در ایام ماه مبارک رمضان و بهره گیری از توانمندی های کانونهای تخصصی قرآن و عترت و مراکز خانه های نور برگزار میگرددو

این طرح شامل ۳۰درس در خصوص تفسیر جزء 1 قرآن می باشد که محتوای آموزشی آن در قالب بسته ای شامل کتب درسی، کتاب سوالات، لوح های فشرده آموزشی و راهنمای تدریس جهت برگزاری کلاس های عمومی تفسیر در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

دراجرای این طرح در کانون دارالشفاء زارچ حجت السلام اقبالی امام جماعت مسجد همه روزه نیم ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء بر اساس راهنمای تدریس نکات اموزشی دروس رابه عموم بویژه اعضای کانون ارائه مینماید .

پس از برگزاری کلاس و آزمون های کلاس در مرحله کانونی ، هر کانون ۳نفر برتر این طرح را جهت آزمون مرحله استانی به کانون ولایت معرفی می نماید و پس از برگزار ی مرحله استانی که مورخ ۹/۷/۸۹ می باشد ۵ نفر برتر انتخاب گردیده و به ستاد عالی کانون مساجد کشور معرفی می شوند.

شایان ذکر است سرکار خانم صمدی مسئول خانه نور کانون دارالشفا’ زارچ نیز در جلسه توجیهی طرح تفسیر کوتاه ویژه ماه رمضان در تارخ ۸/۵/۸۹ در کانون ولایت یزد شرکت نموده است .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا